تبریز؛

بهره برداری از 2 مدرسه خیر ساز با 2 میلیارد ریال در عجبشیر

2 مدرسه در شهرستان عجب شیر با اعتبار 2 میلیارد و 100میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دو مدرسه در شهر عجب شیر وروستای آلمالو این شهرستان با اعتبار دو میلیارد 100میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه نخست مدرسه شش کلاسه واقع در روستای آلمالو است که با زیربنایی به مساحت 696 متر مربع احداث شده است.

مساحت محوطه مدرسه شش کلاسه روستای آلمالو یک هزارو550 متر مربع بوده که برای ساخت آن یک میلیارد و 100میلیون ریال هزینه شده و این پروژه با اعتبارات دولتی با نوع گرمایش حرارت مرکزی احداث شده است.

مدرسه غیر دولتی پیش دبستانی وابتدایی 16 کلاسه شهر عجب شیر نیز در زمینی به مساحت 877 متر مربع با اعتبارات مشارکتی وبخش خصوصی احداث شده که 251نفر دانش آموز در این مدرسه تحصیل می کنند که یک میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

همچنین کارگاه سیار کامپیوتر وسیستم هوشمندسازی مدارس ابتدایی که به اعضای هر دو دانش آموز در روستاهای شهرستان یک لب تاب را که تحت پوشش قرار داده با اعتبار 500میلیون ریال به بهره برداری رسید.

جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست شورای موسسان مدارس غیر دولتی استان که در دانشگاه فرهنگیان الزهراء تبریز برگزار شد توسعه مشارکت های همه جانبه مردمی در تصمیم گیری و تصمیم سازی در آموزش و پرورش استان را در راستای سیاست های مهم وزارت متبوع دانست.

وی در ادامه افزود: ارتقاء سطح کیفی و کمی مدارس دولتی هم از رویکرد های مهم آموزش و پرورش آذربایجان شرقی است

پاشایی با اشاره به این که 18درصد دانش آموزان استان آذربایجان شرقی در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند افزود:شهرستان عجب شیر با داشتن بیش از 11هزار دانش آموز که 10درصد آنان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.