توزیع البسه در بین ۱۱ هزار دانش آموز روستایی مرند این هفته انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ نماینده بنیاد علوی و مسئول پروژه توزیع هدایای مقام معظم رهبری گفت:ا این هدایا شامل مانتو، شلوار و کفش برای دانش آموزان دختر و پیراهن، شلوار و کفش برای دانش آموزان پسر اقلام تماماً تولید صنعتگران توانمد داخلی و با کیفیت عالی می باشد.

 دیداری گفت: این بنیاد علاوه بر ماموریت توزیع هدایا سالانه ۱۵ هزار دانش آموزان را از سراسر کشور به اردوهای تفریحی اعزام می کندو تابستان امسال هم تعداد زیادی از دانش آموزان شهرستان مرند نیز در محل اردوگاه امام خمینی (ره) تهران حضور خواهند یافت.

مسئول پروژه توزیع هدایای مقام معظم رهبری در بنیاد علوی همچنین طرح سلامت و حمایت از مادران باردار و شیرده را از دیگر ماموریت های این بنیاد برشمرد و افزود: در ۱۶ شهرستان آذربایجانشرقی یک هزار۹۷۰ نفر تحت این طرح قرار دارند و ۲۰ نوع مواد غذایی در بین آنها بصورت ماهیانه توزیع میگردد.

دیداری همچنین اگفت: در این ماموریت برای دانش آموزان سال دوم مقطع متوسطه کتابهای کمک درسی و کنکوری توزیع میگردد و صندوق حمایت از دانشجویان مستعد و محروم نیز با اعطای وام های مناسب در قدمت این قشر عزیز می باشد.

عملیات توزیع هدایا با اهدا نمادین به ۱۰ دانش آموز دختر روستای دولت آباد آغاز شد.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.