فرماندار بناب در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان از مراجعه سی درصدی افراد غیر بومی به مراکزاورژانس و خدمات درمانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اله فرج الهی با اشاره به اینکه از 150 هزار مراجعه کننده به اورژانس و مراکز خدمات درمانی این شهرستان بیش از 46 هزار نفر غیر بومی بودند بر تجهیز بیمارستانها و مراکز درمانی این شهرستان برای ارائه خدمات پزشکی مطلوب به مراجعین تاکید کرد.

فرماندار بناب تصریح کرد:متولیان امر باید نسبت به تامین آب شرب سالم در مدارس اقدام و بر وضعیت سرویسهای بهداشتی و بوفه های عرضه مواد غذایی نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به اقدام مسئولان قضایی،انتظامی و شهرداری بناب در تخریب 40 هکتار از مزارع آلوده به آب فاضلاب خاطر نشان کرد:با افراد سود جو که با آلوده کردن مزارع کشاورزی سلامت مردم را به به خطر می اندازند برخود قانونی خواهد شد.

در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب نیز از نهایی شدن جذب دانشجوی پزشکی از اول بهمن امسال در مجتمع آموزش عالی سلامت بناب خبر داد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب همچنین از اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زایشگاه جدید در بناب خبر داد و گفت: احداث کلینیک تخصصی نیز با 30 میلیارد ریال اعتبار به پیمانکار واگذار شده و مدت اجرای این پروژه 15 ماه خواهد بود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.