به منظور آشنایی با سامانه اموال دستگاههای اجرایی (سادا)، کارگاه توجیهی کارشناسان امور حقوقی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛

کارگاه توجیهی کارشناسان امور حقوقی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی در محل سالن اجلاس اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مراد جباری ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش استان در این کارگاه با استناد به مصوبه دولت، بر مستندسازی منقول و غیر منقول آموزش و پرورش استان در سامانه اموال دستگاههای اجرایی (سادا) تاکید کرد.

وی با تاکید بر تسریع در اخذ اسناد مالکیت املاک آموزش و پرورش تصریح کرد: برای تامین منابع مالی هرینه های ثبت سند املاک آموزش و پرورش استان تلاش خواهیم کرد.

«محمد رحمت الهی» رئیس اداره امور حقوقی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این کارگاه اظهار داشت: در سال 93 تعداد 156 سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش استان اخذ شد که از این لحاظ رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

وی افزود: در نیمه اول سال 94 نیز تعداد 80 سند مالکیت اخذ شده است که امیدواریم با تامین هزینه های ثبتی این روند تسریع یابد.

رئیس اداره امور حقوقی اداره کل آموزش و پرورش استان خواستار همکاری بیشتر اداره ثبت احوال با کارشناسان امور حقوقی آموزش و پرورش در سراسر استان شد.

فرجی کارشناس اموال اداره کل اقتصاد و امور داراییآذربایجان غربی نیز در این کارگاه در خصوص نحوه ثبت اموال در سامانه اموال دستگاههای اجرایی (سادا) توضیح داد.

وی هدف از ایجاد این سامانه را ثبت اطلاعات کلیه املاک غیرمنقول دستگاههای اجرایی دارای سند و فاقد سند، شفاف سازی، برنامه ریزی جهت بهینه کردن املاک و تعیین تکلیف اموال مازاد عنوان کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.