مهم ترین اخبار گروه اجتماعی در 2 آبان ماه

مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 2 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 2 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است. 


ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و تولید نرم افزار زیر ساخت‌های لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی آماده می‌کند.


درزمان خرید یک کالا به چه مواری توجه می کنید ؟کیفیت یا میزان کارایی اما تا به حال در زمان خرید به ایرانی بودن کالا توجه کرده اید؟


زیرآب شهری است که سال‌ها منتظر پلاک‌دار شدن و نام‌گذاری کوچه‌ها از سوی مسئولین ذی‌ربط است.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با وضع مقررات و قوانین اساسی از صدور بی رویه مجوزهای شکار برای حفظ حیات وحش تلاش کنیم.


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: همزمان با عزاداری عاشورای حسینی 18 هزار زائر ایرانی در شهرهای مذهبی عراق حضور دارند.


متخصص بهداشت هوا و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مشکل آلودگی هوای کلان شهر تهران عمدتا ناشی از حرکت وسایل نقلیه و کارخانجات صنعتی است که اینها از آلاینده‌های ناشی از فعالیت‌های انسان‌ها به شمار می‌روند.


طرح اورژانس هوایی به فاصله هر 150 کیلومتر، سطح جاده‌های کشور را پوشش دهد.


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: برای شروع ساخت و ساز در یک منطقه، مالک آن از قبل طراحی می‌شود این در حالی است که مدل و ماکت رفع معضل هرندی طراحی و تعریف نشده و ارائه برنامه برای چنین معضلی در صحن علنی کافی نیست.


کاهش سن زنان سرپرست خانوار و شمار زنانی که به دلایل مختلف مالی به مراجع ذی‌ربط مراجعه می‌کنند روز به روز در حال افزایش است.


وزارت کار باید به فکر رفاه اجتماعی، تنظیم روابط کار و مسئولیت صیانت از قوانین اجتماعی باشد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار