صفرزاده: لزوم تعریف حسابی جداگانه برای احداث پارکینگ‌ها در شهریار احساس می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما در عرصه مدیریت شهری این منطقه معطوف به محدودیت‌های موجود در فضای پارک خودروها در شهر شهریار می‌شود.

صفرزاده: لزوم تعریف حسابی جداگانه برای احداث پارکینگ‌ها در شهریار احداث می‌شودعلیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نیاز ملموس و مشهود شهریار به پارکینگ اظهار کرد: در طول سنوات گذشته توجه کافی به تأمین پارکینگ متناسب با افزایش جمعیت در این منطقه نشده است.

وی افزود: برخی از فعالان حوزه ساخت ‌و ساز و مالکان واحدهای مسکونی با تغییر کاربری پارکینگ به تجاری و یا مسکونی به صورت غیرمجاز سرانه پارکینگ شهری را با کاهش بیشتری همراه ساخته‌اند.

صفرزاده گفت: در اغلب قریب ‌به‌ اتفاق مواقع کمیسیون ماده 100 با اخذ جریمه از محل حذف پارکینگ به برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز می‌پردازد و با توجه به عدم صدور حکم تخریب در اغلب موارد بازدارندگی قابل توجهی در این عرصه وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار یاد‌اور شد: می‌طلبد مجموعه مدیریت شهری با درنظر گرفتن حسابی جداگانه برای تزریق جرائم حاصله از محل حذف پارکینگ، مبالغ اخذ شده در این بخش را برای احداث پارکینگ در این شهر هزینه کنند تا پیرو این ساز و کار بتوان از تشدید وضعیت موجود(محدودیت در فضای پارک خودروها) در شهر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار