پودینه: جداسازی اراضی صنعتی شهر قدس غیرکارشناسی بود

رئیس شورای اسلامی شهرقدس گفت: افراز و جداسازی 270هکتار از اراضی صنعتی شهر قدس در زمان دولت سابق از تصمیمات غیرکارشناسی بود و بازگشت دوباره آن ضرورتی است که تأمین‌کننده منافع شهر و شهروندان خواهد بود.

خدابخش محمدزاده‌ پودینه رئیس شورای اسلامی شهرقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نیاز مبهم مدیریت شهری قدس به درامدهای پایدار اظهار کرد: متأسفانه منابع تأمین‌کننده درامدهای پایدار در این منطقه بسیار محدود و ناچیز است.

وی افزود: از سوی دیگر افراز و جداسازی غیرکارشناسی اراضی صنعتی شهر قدس در وسعتی به مساحت 270هکتار طی مصوبه غیرکارشناسی در زمان دولت سابق، منطقه مذکور را در حوزه تأمین درامدهای پایدار با دشواری های بسیاری مواجه ساخت.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: بخش اعظم اراضی افراز شده جز اموال شهرداری است و طبق قانون دارایی‌های شهرداری نه قابل واگذاری است و نه قابلیت فروش را دارد.

پودینه یاداور شد: از همان ابتدای امر مجموعه شورای اسلامی شهر قدس با این تصمیم مخالف بود و بازگشت مجدد این اراضی ضرورتی است که تأمین‌کننده منافع شهر و شهروندان در این منطقه خواهد بود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار