سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان را بردیم چون می خواستیم با روحیه به مصاف دربی برویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود اگرچه بردیم و بازی زیبایی بود و سپاهان هم خوب بازی کردیم و نگذاشتیم این تیم از موقعیت‌هایشان گل بزنند. خیلی خوب شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم و بازیکنان ما نیمه اول عقب نشینی کردند و این عقب نشینی خواسته ما نبود. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم می‌دانستیم سپاهان حمله می‌کند و بازیکنان سرعتی را به میدان آوردیم و خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم بیش از 2 گل بزنیم. سپاهان هم خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: فقط یک گلایه بکنم در دفاع از حسین فرکی که همکار خودم مربی که تیم را فصل قبل قهرمان کرده و فصل قبل از آن هم فولاد هم قهرمان کرده است. شرایطی پیش می آید و گاهی اوقات برای ما هم پیش می‌آید و نباید به مربی توهین کرد و واقعا تاسف خوردم.

مظلومی تاکید کرد: برای برد به اصفهان آمده بودیم و بردیم و می‌خواستیم قبل از دربی با روحیه‌ای بهتر به مصاف رقیب دیرینه مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

وی گفت: سپاهان رقیب ما بود و اگر با احتیاط بازی می‌کردیم بازی را می‌باختیم و احتیاط در برنامه بازی ما نبود و اگر درگیرانه با سپاهان بازی نمی‌کردیم آنها ما را عذاب می‌دادند. برنامه ما این بود که محکم بازی کنیم.

وی در مورد مصدومان تیم استقلال در بازی دربی، گفت: همه خوب هستند و خسرو حیدری را هم ریسک نکردیم و امروز بازی ندادیم و برای دربی مشکلی نداریم وخیالتان راحت باشد.

سرمربی استقلال در مرد وضعیت سپاهان نیز خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و باید هواداران حمایت کنند. در تمام پست‌ها بازیکنان قوی و خوبی دارد و باید به فرکی فرصت بدهند تا تیم را جمع و جور کند.

وی در مورد بازی اسماعیلی گفت: همه فیکس بازی می‌کنند و اسماعیلی بعد از مصدومیت از ناحیه بینی و در تیم امید مدتی بازی نکرد و امروز در غیاب چشمی او را به میدان فرستادیم.

مظلومی در مورد اینکه فقط جاسم کرار در استقلال حاشیه دارد، گفت: بنده خدا اصلا حاشیه ندارد، با منطق صحبت کنید. بازیکن بزرگی مثل جاسم کرار 5 دقیقه برای استقلال با دل و جان بازی می‌کند. خیالتان راحت مشکلاتی داشت که حل شد و دیگر برای استقلال مشکل ایجاد نمی‌کند. این مشکلات و همه چیز فقط گردن من افتاده است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: با وجود مشکلات مالی که در باشگاه داریم رفاقت بازیکنان کم و کاستی را پوشش می‌دهد و این پشتوانه خوبی برای من مربی است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه ریسکی بود ترکیب امروز تیم‌تان مقابل سپاهان، گفت: نه، ما یک تیم 25 نفره هستیم و هم بازیکن جوان و با تجربه داریم و بازی سنگینی امروز داشتیم و فقط 4 روز برای دربی وقت داریم و به دنبال بالا بردن کیفیت دربی هستیم اما ما و پرسپولیس فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. به خاطر این فشردگی است که برهانی بازی قبل فیکس است و این بازی در فهرست 18 نفره ما نیست. تفاوتی بین بازیکنان نیست.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار