پس از معرفی مجری مراسم اسکار 2016مسئولان گلدن گلوب نیز مجری امسال خود را معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین کراش؛ پس از انتخاب کریس راک به عنوان مجری مراسم اسکار سال 2016 روز گذشته ریکی جرویس نیز برای مجری‌گری مراسم گلدن گلوب معرفی شد.

جرویس 54ساله، کمدین، بازیگر، کارگردان و مجری رادیو است که پیش از این نیز در سال‌های 2010، 2011، 2012 نیز مجری مراسم گلدن گلوب شده بود.

وی که با سریال تلویزیونی «آفیس» به شهرت رسید توانسته تا کنون جوایزی سینمایی بسیاری را از آن خود کند که هفت جایزه سینمایی بفتا، سه جایزه گلدن گلوب دو جایزه امی و پنج جایزه کمدی بریتانیا از جمله مهم‌ترین آنها هستند.

البته پیش از این برخی از مسئولان هالیوود و از عملکرد وی انتقاد کرد و شوخی‌ها و رفتار او را عبور از خط قرمز دانسته بودند اما به نظر می‌رسد انتقادات فوق موثر نبوده و مسئولان برگزاری مراسم گلدن گلوب باز هم ریکی جرویس را به افراد دیگر ترجیح داده‌اند.

سال گذشته امی پولر و تینا فی از بازیگران هالیوود، اجرای این مراسم را بر عهده داشتند انتظار می‌رفت امسال نیز چهره‌ای جدید به عنوان مجری گلدن گلوب معرفی می‌شود اما در میان ناباوری علاقه‌مندان امروز نام جرویس بار دیگر از سوی برگزاری کنندگان این مراسم اعلام شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار