فرماندار ویژه شهرستان سقزگفت: 13 آبان، روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز غرور ملی ما ایرانی ها است.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج،علی اکبر ورمقانی در جلسه برنامه ریزی راهیپمیایی 13 آبان در فرمانداری سقز افزود :با بیان اینکه دشمن دیگر با حمله نظامی نمی تواند به انقلاب ایران اسلامی آسیب بزند گفت: استکبار به دنبال شبیه خون فرهنگی و توطئه های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه 13 آبان دارای ویژگی های خاصی بود اضافه کرد: شهادت دانش آموزان در این روز و همزمانی آن با تسخیر لانه جاسوسی باعث شد تا این حرکت انقلاب دوم نامگذاری شود و فتنه های دشمن بیشتر آشکار گردد.

او با عنوان اینکه، استکبار جهانی از اوایل پیروزی انقلاب ایران اسلامی دست از شیطنت و توطئه برنداشت عنوان کرد: به دلیل اعتقاد قلبی مردم به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و خدایی بودن نهضت، کشور همیشه از ترفندهای دشمن سرفراز بیرون آمده است.

ورمقانی افزود: امام جمعه سقز نیز در این نشست با اشاره به آیه ای از قرآن کریم و اینکه ظلم ستمگران در طول تاریخ همیشه مانند قدرتی پوشالی بوده که عدالت الهی آنها را به خفت کشانده است بیان کرد: ظلم نظام شاهنشاهی نمونه ای از آنان بود.

ماموستا عبدالرحمان حسین زاده تاکید کرد: بایید مردم با ظلم ظالمان و با توطئه ها و دسیسه چینی های آنان آشنا و در مقابل انان هوشیار باشند.

در ادامه این جلسه کمیته های روحانیان، دانشجویی، دانش آموزی، اطلاع رسانی، زیباسازی ، تبلیغات و اجرایی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان تشکیل شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.