نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی مناطق آزاد تجاری صنعتی بانه- مریوان نقش مهمی در رفع محرومیت کردستان دارد.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبر نگاران جوان  از  سنندج، محسن بیگلریبا تقدیر از تلاش دولت و استاندار کردستان برای تصویب این لایحه افزود: ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی بانه - مریوان یکی از آرزوهای دیرینه مردم کردستان بوده و برای کل استان دارای اهمیت و ارزش است و نقش موثری در شکوفایی اقتصادی منطقه دارد.

وی گفت: استان کردستان به نوعی دارای عقب ماندگی ها و محرومیت هایی در زمینه های مختلف است و از استان های کمتر توسعه یافته کشور به شمار می رود لذا راه اندازی مناطق آزاد در استان می تواند توسعه استان را شتاب بخشیده و محرومیت را از چهره آن پاک کند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی توسعه گردشگری، ورود تکنولوژی، توسعه تجارت قانونی و جذب بیشتر سرمایه گذاری های مولد داخلی و خارجی را از جمله آثار مثبت ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی ذکر کرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی مناطق آزاد می تواند منشا تحولات مناسبی در منطقه باشد اظهار کرد: بدون شک با ایجاد این منطقه آزاد، بهبودی در وضعیت معیشتی مردم ایجاد شده و وضعیت کسب و کار رونق خواهد گرفت.

انتهای پیام/س
برچسب ها: توسعه ، رونق ، ازاد ، تجاری ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.