بازیکن سابق فوتبال استقلال مدعی شد: بازیکنی که تماشاگر را به استادیوم جذب کند دیگر نیست و همین باعث شده مردم با فوتبال قهر کنند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا واحدی نیکبخت با بیان اینکه من اصالتم استقلالی است و رفتنم به پرسپولیس جز لج و لجبازی و اشتباه چیز دیگری نبود درباره بازی دربی گفت: به شخصه نمی توانم در تیمی باشم که تماشاگر ندارد، من از همین تماشاچی نیکبخت شدم، قدیم کریمی ها ، مجیدی ها و اسم های بزرگ فوتبالی هر کدام هزار طرفدار داشت که باعث می شد تماشاگر به استادیوم بیاید باعث تاسف است که بازی های الان پرسپولیس و استقلال فقط مورد استقبال دو هزار تماشاگر قرار می گیرد.
وی در ادامه مدعی شد: تماشاگران با فوتبال قهر کرده اند، از نظر من دیگر در فوتبال ما سوپر استاری که مردم را به استادیوم بکشاند نیست ، مردم نه حرکت جذابی می بینند نه هیچ بازی خوبی که بخواهند برای بلیط هزینه کنند.
واحدی نیکبخت خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا یار دوازدم دیگر در فوتبال ایران نیست، حتی مردم ما تیم ملی را هم تنها گذاشته اند، شاید محبوبیت بازیکنان کم شده اما امیدوارم مردم ما با فوتبال آشتی کنند و فردا به استادیوم بیایند.
بازیکن سابق استقلال در انتها تاکید کرد: تا اسم فوتبال می آید همه فکر می کنند فوتبال پوله اما خدارا قسم می خورم که فوتبال پول نیست عشقه، ما برای فوتبال عرق ریخته ایم از عشق مایه گذاشتیم، بازیکنان والیبال و بسکتبال همیشه زیر سقف بوده اند نه گرما و آفتاب را تجربه کرده اند نه در سرما روی زمین دویده اند، فوتبال زحمت دارد و همه اش پول نیست.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار