اعضای کادر فنی تیم های پرسپولیس و استقلال در خصوص دربی نظرات خود را اظهار داشتند.

به گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛اعضای کادر فنی تیم های پرسپولیس و استقلال در خصوص دربی نظرات خود را اظهار داشتند.

برانکو: هیچ دربی‌ای با دربی تهران قابل مقایسه نیست

برانکو درباره دربی روز جمعه میان دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: من دربی‌های مختلفی را تجربه کردم. در کشورهای کرواسی، چین و امارات سرمربی گری کردم اما هیچ دربی‌ای مثل دربی تهران نیست. علت این تفاوت این است که مهم نیست که در این دربی دو تیم در جدول چه جایگاهی دارند، همچنین هواداران دو تیم بیشتر از این که مایل باشند تیم‌شان قهرمان شوند دوست دارند در دربی پیروز باشند.

این دربی در مقایسه با دیگر دربی‌ها حساسیت خاص خودش را دارد. ما از هواداران می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند تا با برد در این بازی به همراه آنان به شادی بپردازیم.

وی افزود: تعداد بالای خبرنگاران، نشان می‌دهد که این بازی اهمیت زیادی دارد. استقلال به طور عجیبی سپاهان را در اصفهان شکست داد اما به هر شکل پیروزی در این مسابقه با بقیه بازی‌ها متفاوت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال حضور طارمی و مصدومان تیم اظهار کرد: روز بازی تصمیم خواهیم گرفت که طارمی بازی خواهد کرد یا خیر. مایکل اومانیا و بابک حاتمی هم مصدومان این دیدار هستند.

برانکو درباره حضور جوانان در دربی هشتاد و یکم گفت: وجود تجربه در تیم بسیار اهمیت دارد و معمولاً در زمانی که تیم با بحران مواجه می‌شود، بازیکنان باتجربه بهتر تصمیم‌گیری می‌کنند اما بازیکنان جوان روحیه مضاعف به تیم می‌دهند.

بازیکنان هر دو تیم جوانند و باید منتظر ماند تا ببینیم چه تیمی پیروز خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: هر بازی مقررات خاص خودش را دارد، اما نکته مثبت تیم ما این است که نیمکت ذخیره قدرتمندی داریم. ما در برخی بازی‌ها، چند بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم اما هیچ کمبودی را احساس نکردیم. به هر حال هر کسی که در تیم بازی کند، برای برد می‌جنگد.

*برای ترکیب فردا به تمرین امروز نگاه خواهم کرد

وی در پایان درباره حضور نداشتن هادی نوروزی در دربی 81 گفت: من نبود هادی را احساس می‌کنم، هادی بازیکن کلیدی ما بود، امیدوارم با برد در دربی روح وی را شاد کنیم.

مظلومی: دربی یک بازی بین المللی است

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در خور نام فوتبال ایران و دو تیم استقلال و پرسپولیس را به نمایش بگذاریم. امیدوارم تماشاگران از این دربی راضی باشند و تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام دربی صورت گرفته تا از این رو به برد برسیم.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قائل هستیم، اما با توکل به خدا می‌رویم تا پیروز میدان شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

مظلومی تصریح کرد: این یک بازی بین المللی است و همه دنیا و ای.اف.سی به این بازی نظر دارند و یکی از حساس‌ترین دربی جهان است و امیدوارم بازی خوبی باشد و به طور کلی نه تنها در سطح ایران بلکه در سطح کشورهای دیگر نیز این بازی را دنبال می‌کنند.

سرمربی استقلال در خصوص قهر جاسم کرار گفت: تا جایی که در توانم هست، همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم اما هر بازیکنی که بخواهد در تیم من بی‌نظمی کند با وی برخورد خواهد شد از بزرگ‌ترین بازیکن تا جوان‌ترین بازیکنان فرقی ندارد.

به خاطر ترک اردو با کرار برخورد خواهد شد اما مشکلات کرار مالی است و به نظم و انضباط برنمی‌گردد و به باشگاه مربوط می‌شود اما تمامی بازیکنان از جمله کرار باید با جان و دل برای تیم بازی کنند و حاشیه ایجاد نکنند و باید بگویم کرار هم برای ما حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند و وی پیغام داده که امروز به تمرین می‌آید و با تیم تمرین می‌کند اما در حال حاضر تصمیمی درباره این موضوع نگرفته‌ام.

وی درباره برد هفته گذشته مقابل سپاهان توضیح داد: در ابتدا باید بگویم که بازی با سپاهان به تاریخ پیوست و من با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که بازی با سپاهان دیگر تمام شده است. در حال حاضر نیز توقع هواداران بالا رفته و بازیکنان هم این مسأله را به خوبی می‌دانند؛ ضمن این که بازی با پرسپولیس شرایط متفاوت با بازی سپاهان دارد. بنابراین هواداران و بازیکنان نیز خوب می‌دانند این بازی فرق می‌کند و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا همانند بازی مقابل سپاهان نتیجه دربی را از آن خود کنیم.

وی افزود: با توجه به هیجاناتی که نسبت به این بازی وجود دارد و صحبت‌هایی که هواداران پیدا می‌کنند از بازیکنان می‌خواهم با جان و دل بازی کنند و ما هم برای برد مقابل پرسپولیس می‌جنگیم تا پیروز شویم. به طور حتم پرسپولیسی‌ها نیز برای برد به میدان می‌آیند و این بازی، بازی است که هر تیمی که از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند و اسیر حاشیه‌ها نشود، می‌تواند پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: ما از نظر روحی در شرایط قابل قبولی قرار داریم و امیدواریم برنده از میدان خارج شویم.

مظلومی بیان کرد: با توجه به این که تماشاگران زیادی برای دیدن بازی می‌آیند و سختی می‌کشند، از همین رو، دوست ندارم بازی صفر – صفر تمام شود و خوب است که این بازی پر گل باشد و برنده داشته باشد تا تماشاگران نیز لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و تمامی بازیکنان در اختیار تیم هستند.

وی درباره لقب سوبله چوبله خود تصریح کرد: من به دنبال لقب نیستم. تمام فکر و ذهن‌مان رسیدن به برد است و بردهای گذشته ما هم با همکاری کل مجموعه استقلال بوده است.

وی افزود: در هر صورت تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها می‌توانند بازی را زیباتر کند، می‌توانیم در این دربی از تجربیات بازیکنان باتجربه نیز بهره ببریم.

مظلومی گفت: من هیچ گاه از دربی نترسیده‌ام و تلاش کردم تا احساسم را به بازیکنان نیز انتقال دهم. ترس در این بازی‌ها نشانه شکست است. تجربه‌ای که من در دوره بازیگری در دربی داشتم به بازیکنان خود انتقال دادم. دوست دارم بازیکنان تجربه‌های کافی را در زمین اجرا کنند تا تماشاگران لذت ببرند.

مظلومی درباره آخرین دربی خود و شکست از پرسپولیس و شایعاتی که گفته شده بود، مظلومی گفته است بازیکنان به وی خیانت کرده‌اند، گفت: من هیچ گاه اسم خیانت را نیاوردم و نمی‌خواهم به آن روزها برگردم دربازه زمان حال بازگردیم.

صالح: امیدوارم در دربی احترام نوروزی حفظ شود

مجید صالح در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما باید بازی سپاهان را فراموش کنیم و به فکر دربی باشیم.

دربی شرایط خاص خود را دارد و ربطی به بازیهای قبلی تیم ها ندارد، به نظر من پرسپولیسی‌ها هم مثل ما بازی قبلی را فراموش می کنند و با تمام توان مقابل ما بازی می کنند، هر دو تیم شرایط خوبی را دارند و امیدوارم این باعث شود که بازی جمعه با کیفیت باشد.

مربی تیم استقلال درباره کری خواندن پیش از دربی بیان کرد: کری از لحاظ ورزشی قشنگ است و باعث جذابیت فوتبال می شود، البته امیدوارم احترام هادی نوروزی در مسابقه جمعه حفظ شود و به خاطر وی، حواشی که بازی را زشت می کند و حوصله تماشاگران را سر می برد،وجود نداشته باشد.

وی افزود: ما اگر بتوانیم مثل بازی با سپاهان، برنامه‌هایی را در زمین اجرا کنیم، پرسپولیس را می بریم، بازیکنان ما سال گذشته دو دربی را از دست دادند و در این بازی هم هستند تا پرسپولیس را شکست دهند.

صالح در پایان اظهار داشت: یکی از نقاط قوت امسال ما این است که می توانیم تغییراتی زیادی را در ترکیب ایجاد کنیم و با توجه به تیم مقابل ترکیب بچینیم،‌ما 25 بازیکن خوب داریم که می توانند در ترکیب تیم قرار بگیرند و همین قضیه به ما برابر حریفان کمک خواهد کرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار