بازیگر نمایش «رم» از نقش خود و نیازمندی حمایت تئاتر برای دلگرمی بیشتر هنرمندان گفت.

نیکی مظفری بازیگر نمایش «رم» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش خود گفت: کاراکتر من در این نمایش یک دختر خودخواهی است که برای رسیدن به اهدافش همه چیز را زیر پای می‌گذارد تا به آن برسد بدون اینکه فکر کند که ممکن است این کارها به خودش آسیب برساند و عواقب آن را بداند.

وی در خصوص پیام این شخصیت عنوان کرد: وقتی مردم می‌آیند و نمایش را می‌بینند، متوجه می‌شود که باید برای رسیدن به اهدافشان آگاهانه و با مطالعه جلو روند که اگر به این گونه نباشد دچار این عواقب خواهند شد.

مظفری در رابطه با نزدیک نبودن شخصیت خود به این نقش عنوان کرد: قطعا با این خصوصیاتی که دختر نمایش دارد از من خیلی دور است. نداشتن آرامش و تامل که تمام انگیزه‌هایش هم سطحی هستند اما پرانرژی، شیطون بودنش تا حدودی شبیه من است.

بازیگر نمایش «رم» در راستای ملحق شدن خود به گروه بیان کرد: دو هفته‌ای می‌شود که از زمان ملحق شدنم به گروه می‌گذرد و با زحمات بسیار، همدلی کارگردان و تمام اعضای گروه همچنین عشق من به تاتر باعث شد تا خودم را به آنها برسانم. خوشبختانه از یک گروه همدل و همراه برخورداریم که این خود اتفاق خوبی است.

وی با بیان اینکه نمایشنامه پیام با ارزشی دارد و همین باعث شد تا جذب نمایش شوم، گفت: بعد از نمایش «اتاق 498» نمایشنامه‌های زیادی برای اجرا به دستم رسید اما «رم» با پیام خوبش که صلح طلب و ضدجنگ است برایم خوشایند آمد و به جرات می‌توانم بگویم که هر شخصی به دیدن آن می‌آید برای بار دوم هم خواهد آمد.

مظفری درباره ادامه مسیر دراین عرصه بیان کرد: دغدغه اصلی من بازیگری است. حال می‌تواند بازی در تلویزیون، تئاتر و یا سینما باشد. من به عنوان یک بازیگر باید بر‌ روی توانایی‌هایم متمرکز شوم و در جای درست، به درستی از توانایی‌هایم استفاده کنم.

وی در خصوص اینکه تاتر امروزه نیازمند چه چیزی است اظهار داشت: یکی از بزرگترین مسئله‌ای که می‌تواند به تاترمان کمک کند حمایت است، حال فقط به حمایت‌های مالی منجر نمی‌شود بلکه معنوی و تبلیغاتی هم باعث دلگرمی این گروه از هنرمندان می‌شود و چقدر خوب است که ما همیشه و در همه جا پشت هم باشیم.

مظفری در ادامه افزود: چشم ما، چشم انتظار مخاطب است، مخاطبانی که دوست داریم کار ما را نقد کنند، چه بد و چه خوب. همچنین مردم بدانند برای دیدن یک نمایش که وقت می‌گذارند و می‌آیند، چقدر زحمت کشیده شده و چقدر همه عوامل روزها و ساعت‌ها تمرین کرده‌اند تا برای مردم روی صحنه بروند.

گفتنی است؛ نمایش «رم» به طراح و کارگردانی محسن میرزاخانی از 10 آبان الی 18 آذر ساعت 20:30 در فرهنگسرای نیاوران سالن اصلی ( خلیج فارس ) روی صحنه می‌رود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.