سنتر تیم بسکتبال شهرداری اراک با انتقاد از بازی خشن بازیکن نیروی زمینی، دوستی او را مانند دوستی خاله خرسه توصیف کرد.

اصغر کاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برابر نیروی زمینی با همه وجود بازی کردیم. نیروی زمینی تیم خوبی است اما در حد ما نیست. شهرداری اراک برای رده‌های بالای جدول بسته شده است. 

سنتر تیم شهرداری اراک درباره اتفاقی که ابتدای این بازی برایش افتاد و او با مصدومیت از زمین بیرون رفت، توضیح داد: یکی از بازیکنان تیم حریف ضربه‌ای با پا زیر زانوی من زد. من هم پرسیدم این چه وضع بازی است و پاسخ شنیدم ایرادی ندارد، چون با هم دوستیم. به نظر من این نوع رفاقت، دوستی خاله خرسه است. 

وی افزود: آن حرکت غیرورزشی بود. تیم روی ما سرمایه‌گذاری کرده است و اگر ما مصدوم شویم، چه کسی پاسخگوست؟ همه بازی یک طرف بود و آن صحنه یک طرف. من این را به داور هم گفتم و داور پاسخ داد چیزی ندیده است اما اینجا می‌خواهم از داوران محترم درخواست کنم، مراقب چنین صحنه‌هایی باشند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره حضور بائرمن در ایران، گفت: اگر این اتفاق بیفتد، خیلی خوشحال می‌شوم. حضور بائرمن به بسکتبال ما شخصیت می‌دهد. او می‌تواند با حضور در ایران بازی‌های لیگ را مستقیم زیرنظر بگیرد و بازیکنانی را که حق‌شان است به تیم ملی دعوت کند. 


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار