رییس فدراسیون بسکتبال از نظارت بائرمن بر همه رده‌های سنی تیم‌ ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،محمود مشحون پس از جلسه امروزش با بائرمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بائرمن جلسان زیادی داشتیم و امروز را به عنوان روز مذاکره نهایی تعیین کردیم. از ۱۰ صبح تا کنون هم دوستانه و طوری که شایسته ما و بائرمن است به تفاهم رسیدیم. 
وی اضافه کرد: بائرمن اعتقاد دارد ساختار بسکتبال ایران باید تغییر کند. ما هم از او خواستیم زمان مورد نیاز را برای این کار به ما اعلام کند. 
مشحون با بیان اینکه بائرمن قبلا ۲ سال را در نظر داشت٬ افزود: با جمعبندی امروز به این نتیجه رسیدیم که ۴ سال نیاز داریم. اهداف ما در ۱۰ یا ۱۲ ماه محقق نمی‌شود اما یک نوجوان ۱۶ ساله ۴ سال دیگر به بازدهی خوبی برای تیم ملی می‌رسد. 
رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره حضور بائرمن در شیمیدر گفت: مهندس هنریک همیشه تلاش زیادی دارد به بسکتبال کمک کند. وی علاقه‌مند به حضور مربی خارجی در شیمیدر هم بود اما از آنجا که ما بابائرمن به توافق رسیدیم و خود او هم با ما هم عقیده بود سرمربی تیم ملی به شیمیدر نرفت. 
وی درباره مبلغ قرارداد فدراسیون با بائرمن توضیح داد: یکی از ویژگی‌های بائرمن این است که حرفی از پول نمی‌زند. ما مبلغ سنگینی به او بدهکاریم اما برای طلبش یک روز هم با ما حرف نزد. او مدام می‌گوید درباره پول با من حرف نزنید. او ۱۰۰ درصد بر تعیین مربیان ل تیم‌های پایه هم نقش خواهد داشت.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار