گارد ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام معتقد است پرتاب عجیب و غریبش در پایان بازی برابر شیمیدر اتفاقی سبد این تیم را فرو ریخت و خواست خدا بود.

بهنام یخچالی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در هفته نخست فکر می‌کردیم کار راحتی مقابل ثامن داریم اما دیدید که اینطور نبود. ما خیلی بازی را آسان گرفتیم و در طرف مقابل ثامن بازی‌های تدارکاتی زیادی را گذرانده بود و کاملاً هماهنگ ظاهر شد و در گام نخست شکست خانگی ما را رقم زد. 

وی ادامه داد: پس از غافلگیری در هفته نخست سعی کردیم شرایط مطلوب روحی خود را دوباره پیدا کنیم. برابر شیمیدر هم یکدل شده بودیم. فکر می‌کنم رفته رفته تیم‌مان به هماهنگی لازم می‌رسد. باید توجه داشت بازیکنان ملی‌پوش و سرمربی تیم پترو در دوران آماده‌سازی کنار تیم نبودند. 

گارد دوم تیم ملی بسکتبال ایران درباره حضور بائرمن در ایران، گفت: خیلی‌ها از تیم ملی خرده گرفتند و خیلی‌ها هم از عملکرد این تیم تعریف کردند اما فکر می‌کنم بائرمن مربی قابلی است که بزرگ و کوچک بسکتبال می‌توانند از وی یاد بگیرند. او فرصت خیلی کمی داشت و معتقدم اگر فرصت کافی در اختیارش قرار بگیرد، می‌تواند نتایج خوبی برای بسکتبال ایران در پی داشت. 

یخچالی درباره پرتاب عجیب و غریبش از میانه میدان که در ثانیه پایانی به بار نشست توضیح داد: باور کنید این پرتاب‌‌ها شانسی است و من تمرین خاصی برای پرتاب‌هایی از فواصل بعید انجام نمی‌دهم. من فصل پیش هم در بازی مقابل مهرام چنین پرتابی داشتم اما فکر می‌کنم یک نفر آن بالاها خیلی دوستم دارد و با کمک خدا برخی پرتاب‌های راه دورم وارد حلقه می‌شوند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار