مساله مشترک فلسطین در بین جهان اسلام در دیدار رئیس کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن با رحماندوست مورد تاکید قرار گرفت.

جهان اسلام در مورد مساله فلسطین موضع مشترک دارند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یحیی السعود، رئیس کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن، امروز (سه شنبه 12/8/94) با آقای رحماندوست رئیس فراکسیون فلسطین و مقاومت در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

رحماندوست در ابتدای این دیدار با اشاره به سیاست کشورمان در جهت تقویت تعاملات دوستانه با کشورهای اسلامی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران توسعه و گسترش همه جانبه همکاری های برادرانه با کشورهای اسلامی می باشد و مجلس شورای اسلامی در همین راستا به دنبال تقویت مراودات پارلمانی با کشورهای مسلمان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به خطر گرایشات تکفیری و افراطی گری برای امنیت و آرامش کشورهای منطقه یادآور شد: همکاری میان مجالس ایران و اردن در این راستا می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

رحماندوست موضع جهان اسلام را در خصوص مسأله فلسطین مشترک خواند و گفت: جهان اسلام در مورد فلسطین موضع مشترک دارند و فلسطین به عنوان موضوع محوری بین مجالس ایران و اردن و کشورهای منطقه موضوع مهمی است و باید با تمام قوا از یهودی کردن بیت المقدس و اخراج فلسطین از بیت المقدس جلوگیری نماییم و نگذاریم که فلسطین اشغالی و بخصوص بیت المقدس طعمه اسرائیل شود.

رئیس فراکسیون فلسطین و مقاومت مجلس شورای اسلامی در ادامه موضع کشور اردن در قبال مسأله فلسطین را مثبت ارزیابی کرد و افزود: دو کشور باید این موضع را تقویت نموده و توسعه دهیم تا سخن امام خمینی(ره) که «اسرائیل باید از کره زمین محو شود»

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، فلسطین ، جهان اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار