فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" كاهش جرائم در اين شهرستان را حاصل تعامل مناسب پليس و دستگاه قضایی دانست و گفت: اين تعامل به نفع مردم و به ضرر مجرمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "علي شيبانيان" در جلسه تعامل نيروي انتظامي و دستگاه قضايي آن شهرستان، ضمن تقدير از دستگاه قضايي بخاطر تعامل خوب با پليس، اظهار كرد: اين تعامل موجب کاهش 26 درصدي جرائم در سطح شهرستان شده است و جرائم خشن و امنيتي نيز بشدت کاهش داشته است.

وي با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان، اظهار كرد: با توجه به سال همدلي و همزباني لزوم تعامل و همکاري با دستگاه هاي دولتي جهت انجام وظيفه بهتر به مردم بيشتر احساس مي شود لذا تعامل اين دو دستگاه با يکديگر مي تواند خدمات بهتر به مردم و افراد زيان ديده و کساني که مورد ظلم قرار گرفته اند ارائه کند. 

فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" در ادامه مسائل و مشکلات قضايي شهرستان را مطرح و از تعامل خوب اين دستگاه با نيروي انتظامي تمجيد كرد و پيرامون مشکلات حوزه استحفاظي از جمله جرائم مهم در شهرستان، جلب و  دستگيري متهمان تحت تعقيب، مطالبي را عنوان كرد.

رئيس دادگستري شهرستان "فسا" نیز با تشکر از نيروي انتظامي در ايجاد امنيت، گفت: دستگاه قضايي و نيروي انتظامي بايد با يک هدف مشترک و تعامل در راستاي پيشگيري از جرائم اين شهرستان اقدامات تعاملي و تنگاتنگ برقرار کنند.

"رستگار" افزود: اصل و اساس كار خدمت به مردم است و بايد ضمن برقراري عدالت، امنيت را براي مردم ايجاد كنيم و براي دست يابي به اين دو هدف مهم پليس و دستگاه قضايي بايد در كنار هم باشند.

وي بيان كرد: تلاش براي کاهش جرائم و جلوگيري از ايجاد مشکلات و پرونده در دستگاه قضايي را از اولويت هاي مسئولان قضايي شهرستان "فسا" عنوان كرد و افزود: در اين راستا لازم است واحد مشاوره در کلانتري ها به منظور صلح و سازش و كاهش پرونده هاي قضايي فعال تر شوند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: کاهش ، جرائم ، فسا ، پلیس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.