معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های بیست و پنجم ماه محرم سالروز شهادت مظلومانه امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: ویژه برنامه‌های بیست و پنجم ماه محرم سالروز شهادت مظلومانه چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت زین العابدین(ع) در روزهای شنبه و یکشنبه شانزدهم و هفدهم آبان ماه و در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شام شهادت امام سجاد(ع) از ساعت 17:30 تا 20 و در روز شهادت آن امام همام از ساعت 10 تا 12 در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: در شام شهادت امام سجاد(ع) حجت‌الاسلام محمد سیدآبادی، عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان ودر روز شهادت آن امام همام آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد پیرامون موضوعات سبک زندگی امام سجاد(ع) و سختی‌های و مشکلات ایشان پس از واقعه دردناک عاشورا در کربلای معلی به ایراد سخن می‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) درشب و روز شهادت به مرثیه‌سرایی و عزاداری چهارمین پیشوای شیعیان حضرت زین العابدین(ع) می‌پردازند.

حسینی گفت: زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می توانند با بهره گیری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی، سبک زندگی این بزرگواران را در زندگی خود اجرایی و عملیاتی کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.