امام جمعه مشهد گفت: در برابر یکسری از جریانات سیاسی و توسعه فحشاء در جامعه با بصیرت دینی و مردمی ایستادگی می کنیم وبرای آنها جایی برای رشدشان نخواهیم گذاشت.

با بصیرت دینی و مردمی در برابر فحشاء ایستادگی کنیم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امام جمعه مشهد آیت الله اعلم الهدی در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه مشهد امروز با بیان این مطلب اظهار کرد: نباید بگذاریم یک عده با شیوه‌های یزیدی برای جذب مردم وارد جامعه اسلامی و حسینی بشوند و باید در برابر آنها با بصیرت دینی ایستاد.

آیت الله اعلم الهدی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه شاد بودن در هر محیطی خوب است اما به چه قیمتی، تصریح کرد: جامعه ای که خونهای زیادی برای دین و ناموس ریخته است نباید به راحتی تن به ذلت و فحشاء و شیوه‌های یزیدی بدهد بلکه در برابر آنها باید ایستاد.

امام جمعه مشهد، مردم را سفارش به تقوای الهی کرد و گفت: باید در زندگی دینی  و اسلامی خود الگوی تمدن انسانی را پیش گرفت همچون زندگی اهل بیت علیهم السلام و قرآن که خود تابلوهای الگویی هدایت و ارشاد بشریت اند.

آیت الله اعلم الهدی افزود: باید شما مردم متدین دینی پیرو ولایت فقیه و حکومت اسلامی باشید تا دشمنان دین اسلام نتوانند با نیرنگ هایشان ضربه ای به دین و حکومت اسلامی بزنند و سعی کنید با تکیه بر قرآن و اهل بیت علیهم السلام بتوانید حکومت اسلامی را همچنان پایدار و استوار نگه دارید.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.