مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 16 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 16 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است. 


بحران هویت و بحران سرپرستی دغدغه‌ی کودکانی است که شبانه‌ روز خود را در خیابان های این شهر با پر نمودن جیب سرپرستانشان می‌گذرانند.


درصورتی كه مهلت نیلینگ گود برج ميلاد به اتمام رسیده باشد دیگر گود پایداری ندارد و حتما خطرآفرین است.


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: تلگرام نرم‌افزاری است که سرور آن کاملاً خارجی است و به هیچ عنوان قابل دسترسی و قابل کنترل از طریق مسئولین دولتی نیست .


نارضایتی مردم به ویژه بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد به دلیل وجود ضعف در ارائه خدمات بخش درمانی بیمه های پایه است که آنان را مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی می کند.


رعایت نکردن حریم رودخانه‌ها موجب از بین رفتن پوشش گیاهی و به وجود آمدن سیلاب در شهرها‌ می‌شود.


تجمع معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در برخی از نقاط شهری، آسایش و آرامش را از اهالی آن محله ها سلب کرده است.


برای نجات کودکی که بیرون از خانه مانده و از سرمای سخت، می‌لرزد کمپین‌ها و موسسات خیریه راه‌کارهایی را اندیشیده‌ و منتظر یاری مردم هستند.


توجه به محیط زندگی قوچ مینیاتوری باعث شده تعداد این حیوان در محیط زیست کشور افزایش یابد، اما حیوانات زیادی در کشور نیاز به چنین توجه ویژه دارند.


ایران سومین و ‌توانمندترین کشور در زمینه پیوند اعضاء است که به دلیل وجود تیم های پزشکی خبره و تجهیزات بیمارستانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


شبکه‌های اجتماعی امروز واقعیتی مهم در زندگی مردم به حساب می‌آیند که در صورت کم ‌توجهی تبعات جبران‌ناپذیری را در بر می‌گیرد.


به منظور افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح پاسخ دهی مطلوب به پرسنل های شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح و نیز پاسخگویی به اقشار مختلف جامعه ، سامانه 09621 راه اندازی شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار