مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 17 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 17 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است.


وکیل مدافع متهم نفتی گفت: زمان بعدی دادگاه های بابک زنجانی 18 ،19 و 20 آبان ماه اعلام شد.


فرمانده پلیس راه کشور گفت: پارکینگ‌های خودرو برای اربعین حسینی در مهران تجهیز شده است.


نابسمانی در عرصه تامین اشتغال جوانان در نهایت منجر به فسادهای متعددی می شود که از جمله آن راه افتادن بنگاه های کاریابی غیرقانونی است که در قالب بنگاه های مجاز کاریابی وارد این عرصه می شوند.


تهران با برخورداری از سهم زیادی در عرصه صنایع کشور روزانه جمعیت زیادی را به سوی خود سرازیر می‌کند.


این بار صحبت‌ها به حواشی نمک‌های باقی مانده از دریاچه خشک شده ارومیه معطوف شده طوری که برخی می‌گویند مسمومیت دارد و برخی برای مصارف درمانی به فروش می‌گذارند.


در شرایطی که تمام نهاد‌های مرتبط با ازدواج از افزایش نرخ طلاق صحبت می‌کنند اما کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر از کاهش طلاق در بین مددجویان خود می‌دهد، به واقع علت آن چیست؟


عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیسیون ماده پنج و شورای عالی شهرسازی و معماری مجوز ساخت در حریم رودخانه شاه‌آباد واقع در منطقه ‌دارآباد را صادر کردند.


شهرداری تهران در سال های گذشته برای جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها و معابر از نمک، شن و ماسه استفاده می کرد که خسارت های جبران ناپذیری را برای محیط زیست به دنبال داشته است.


با وجود مشکلات دیگر در حوزه ارتباطات از جمله سرعت و خدمات شرکت های اینترنتی و مخابرات و واگذاری های تلفن و...تلگرام تنها سوژه و خبردنیای ارتباطات امروز کشورمان شده است.


قاچاق یکی از پدیده های مخربی است که علاوه بر تبعات ویرانگر اقتصادی، ‌بسترساز بحران های اجتماعی بسیاری نظیر بیکاری، تجمل گرایی، و میل به قانون گریزی نیز می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار