پرداخت بدهی نفت زنجانی به جیب زنگنه نمی‌رود / زنجانی با حرف‌های ضد و نقیض خود را طلبکار مردم نشان می‌دهد

عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی با اشاره به این که اموال از طریق دادگاه به وزارت نفت پرداخت می‌شود، گفت: پرداخت بدهی نفت زنجانی به زنگنه ربطی نداشته و به جیب او نمی‌رود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعباس سلطانی عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی با اشاره به برگزاری هفتمین جلسه دادگاه بابک زنجانی متهم نفتی امروز سه‌شنبه (19 آبان ماه)، گفت: اطرافیان و کسانی که پشت پرده پرونده بابک زنجانی بوده و او را حمایت و هدایت می‌کنند؛ پرو‍ژه‌ای به نام فرافکنی و فرار رو به جلو دارند.

نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی با بیان این که بابک زنجانی صحبت‌های بی‌پایه و اساس مطرح می‌کند که بار حقوقی ندارد، افزود: او در حرف‌‌های ضد و نقیض خود را به عنوان طلبکار جامعه و مردم نشان می‌دهد، در حالی که پول نفت را نداده و حدود 3 سال از سود آن‌ها استفاده می‌کند.

بدهی زنجانی از بیت المال و متعلق به مردم است

سلطانی با اشاره به صحبت‌های امروز زنجانی در ارتباط با زنگنه، ادامه داد: این پول به زنگنه ارتباطی نداشته و به جیب او نمی‌رود، بلکه بیت المال و متعلق به مردم است.

وی با بیان این که او با این صحبت‌ها به دنبال عوام فریبی است، تصریح کرد: تمام صحبت‌های او افترا و تهمت بوده و او بر اساس اسناد و مدارک صحبت نمی‌کند، هنوز در فضای رویایی حرکت می‌کند.

عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی با اشاره به این که اموال از طریق دادگاه به وزارت نفت پرداخت می‌شود، اظهار داشت: چند هفته از زمانی که قرار بوده بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت شود، می‌گذرد؛ در حالی که هنوز ریالی به حساب وزارتخانه واریز نشده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.