مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: ۳ هزار و ۹۳ واحد مسکن مهر در قالب ۱۴ پروژه ساخته می‌شود که ۷۱۷ واحد آن خود مالکی است و ۶۵۳ واحد آن واگذار شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آیینی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه اظهار داشت: شهر جدید اندیشه از نظر معماری، نماد شهرسازی معاصر است و براساس طرح جامع شهر اندیشه جمعیت آن تا سال 95 به 117 هزار نفر می‌رسد.

وی ادامه داد: بیش از 109 هزار نفر جمعیت در شهر جدید اندیشه سکونت دارند که 10 هزار نفر متقاضی مسکن مهر هستند.

آیینی تصریح کرد: در طول 5 سال حدود 30 هزار نفر وارد این شهر و 10 هزار نفر از این شهر خارج  و 20 هزار نفر ماندگار شدند.

وی با اشاره به این که شهر جدید اندیشه اولین شهری است که با طرح تفضیلی ساخته شده و در حال اجراست، گفت: سرانه فضای سبز هر نفر در شهر جدید اندیشه بیش از 16،9 متر مربع است که در سطح بالایی قرار دارد.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه تصریح کرد: بازار سنتی اندیشه از خدماتی است که در 5 هکتار مساحت ساخته شده و 60 درصد آن در اختیار عموم قرار گرفته است.

وی افزود: بیش از 45 مدرسه در این شهر ساخته شده و فضای بهداشتی، درمانی و دانشگاهی مناسبی برای مردم فراهم شده است.

آیینی درباره استحکام واحدهای ساخته شده گفت: واحدها از نظر سازه، استحکام و بتن از کیفیت مناسبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: 3 هزار و 93 واحد مسکن مهر 99 ساله در قالب 13 پروژه وجود دارد که 11 پروژه آن عملیات ساختمانی آن به اتمام رسیده و منتظر آب و برق است و تا دو ماه آینده گاز به داخل واحدها خواهد رسید.

آیینی در پایان گفت: به جز 2 پروژه 288 واحدی آوا و 433 واحدی خاتم الاوصیاء سایر پروژه‌ها در بهمن ماه تحویل متقاضیان می‌شود.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.