مدیر سایت تجاری شلمچه از بسیج تمام امکانات منطقه آزاد اروند برای رفاه زوار اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از آبادان؛ محمد نظارت  گفت: با وجود افزایش تردد زوار در ایام اربعین تمهیدات لازم برای تعطیل نبودن فعالیت تجاری مرز شلمچه اندیشیده شده است.

وی بابیان اینکه مرز شلمچه یکی از فعال‌ترین مرزهای تجاری ایران با عراق است و تمام امکانات مورد نیاز برای تجار ایرانی و عراقی در این مرز فراهم شده است افزود: مرز تجاری و حتی مسافری شلمچه شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به تجار و زوار ایرانی و عراقی است.

 مدیر سایت تجاری شلمچه با اشاخره به تردد کامیون ایرانی و کامیون های عراقی از این مرز  گفت:در مهرماه امسال بالغ بر 14 هزار و 305 کامیون ایرانی و 5 هزار و 462 کامیون عراقی در مرز شلمچه تردد کرده‌اند که رقم بسیار خوبی است.

مدیر سایت تجاری شلمچه اضافه کرد:در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه افزون بر 71 هزار و 194 کامیون ایرانی و 34 هزار و 878 کامیون عراقی در مرز شلمچه تردد کرده‌اند.

محمد نظارت بااشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه بیش از یک‌میلیون و 803 هزار و 500 تن کالا از مرز شلمچه به کشور عراق صادر شده است تصریح کرد: بیشتر این کالاها را تره‌بار، ماهی و انواع مصالح ساختمانی تشکیل می‌دهند.

وی گفت:مرز شلمچه از معدود مرزهای کشور است که از امکانات خوبی برای امنیت و رفاه کامیون‌داران و فعالان تجاری برخوردار است.

مدیر سایت تجاری شلمچه افزود: مدیریت سایت تجاری شلمچه برای پاسخگویی و رفع موانع و مشکلات به تجار، کامیون‌داران و تمام شهروندان آمادگی کامل را در طول شبانه‌روز دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.