سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: براي كسب امتياز به مصاف تبم پيكان در تهران می رويم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اكبر ميثاقيان با اشاره به بازي سخت در برابر پيكان اظهار داشت: ديدار سختي مقابل پيكان تهران خواهيم داشت و بايد برنده اين ديدار شويم تا هم جايگاه خود را در رده سوم جدول حفظ كنيم و هم مانع افزايش فاصله امتيازات خود با پيكان شويم.

وي در ادامه افزود: پيكان يكي از قوي ترين تيم هاي فصل جاري اين رقابت ها است و صدرنشينی اين تيم در تا اينجاي كار نيز گواي اين ادعا مي باشد ولي ما هم خونه به خونه هستيم و حريف آساني براي رقبا نيستيم.

سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه بابل هواداران تيمش را برگ برنده ديدار با پيكان تهران برشمرد و گفت: خوشبختانه باشگاه با برنامه ريزي خوبي كه داشت زمينه حضور هواداران مان در ورزشگاه قدس تهران را فراهم كرد و بدون شك اين هواداران مي توانند با حمايت های گرم خود كمك حال بازيكنان ما باشند.

ميثاقيان با بيان اينكه ايجاد حاشيه كمكي به تيم خونه به خونه نخواهد كرد: اميدوارم در اين ديدار فقط بحث فني مطرح باشد و بايد مراقب باشيم تا جنجال سازي نشود و تيم به حاشيه نرود.

سرمربی تيم خونه به خونه با بيان اينكه خوشحالم در يك تيم پرهوادار فعاليت مي كنم، گفت: خونه به خونه يكي از پرهوادارترين تيم هاي ليگ يك كشور است و بيشترين تماشاگر را به ورزشگاه می كشاند.

وی آمادگي جسمي و روحي بازيكنانش را رضايت بخش توصيف كرد و گفت: در اين بازي دو بازيكن را به خاطر محروميت و مصدوميت نداريم.

در جدول پيكان تهران با 29 امتياز در صدر جدول و خونه به خونه بابل باامتياز در رده سوم است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
 
انتهای پیام/ت
برچسب ها: کسب ، امتیاز ، جایگاه ، سخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.