تيم فوتبال استقلال مياندورود برنده شهرآورد مازندران در ليگ دسته سوم فوتبال كشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز 6 نماینده مازندران به مصاف حریفانشان رفتند.

در این هفته از رقابت ها داربی مازندرانی لیگ سه بین دو تیم استقلال میاندورود و مهیا محراب سوادکوه برگزار شد که در پایان شاگردان احمد رحیمی در تیم میاندورود موفق شدند مهیا محراب را به سه گل بدرقه کنند.

در دیگر دیدار این هفته عمران شهرداری ساری در استادیوم شهدای ساری میزبان تیم شهرداری قوچان بود که در پایان این ساروی ها بودند که موفق شدند با نتیجه دو بر يك حریف خود را با شکست بدرقه کنند.

مقاومت نوین ساری دیگر نماینده مازندران باز هم موفق ظاهر شد و در دیداری تماشایی میهمان شیرین فراز آق قلا بود که در پایان موفق شد با نتیجه دو بر دو میزبان خود را متوقف کند و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کند

شهداء بابلسردر دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال پارس تهران بود و در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر يك از حریف خود پیش بود در لحظات پایانی بازی بازی برده را باتساوی عوض کرد تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

همچنین تیم فوتبال استقلال قائمشهر در خانه میزبان رهگستران لنگرود بودند که در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.