بررسی اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه (آیین نامه اجرای مصوبه شهر دوستار کودک)

آیین نامه اجرای مصوبه شهر دوستار کودک با در نظر گرفتن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صدا و سیما و عدم مغایرت قانونی که فرمانداری با ذکر ماده 80 به آن پرداخته بود به رای گذاشته شد و حداکثر آرا را کسب کرد.

بررسی اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه (آیین نامه اجرای مصوبه شهر دوستار کودک)به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه (آیین نامه‌ی اجرای مصوبه شهر دوستار کودک) مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی اظهار کرد: در بررسی طرح دوستار کودک نهادها و سازمان‌های مختلفی لحاظ شده‌اند و کمیته اجرایی در این خصوص کفایت می‌کند، اما فرمانداری پیشنهاد اضافه کردن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نیز داشته است که من با وجود سازمان‌هایی از جمله بهزیستی و آموزش و پرورش نیازی به اضافه کردن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمی‌بینیم.

پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر در ادامه این اعتراض فرمانداری تهران گفت: متاسفانه فرمانداری تهران قانون گذاری می‌کند.

وی افزود: زمانی که وزارت آموزش و پرورش در این موضوع لحاظ شده به نوعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز دیده شده است.

مهدی چمران رئیس شورا شهر در بررسی اعتراض فرمانداری تهران گفت: فرمانداری تهران در کنار پیشنهاد ماده 80 را نیز لحاظ کرده که این مغایر است چرا هیچ مغایرت قانونی وجود ندارد که فرمانداری تهران ماده 80  را در آن ذکر کرده است.

احمد مسجد جامعی در ادامه بررسی اعتراض فرمانداری تهران در مصوبه آئین نامه طرح دوستار کودک اظهار داشت:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آموزش و پرورش نیز اولویت دارد چرا که آموزش پرورش برنامه ریزی سخت افزاری دارد و این در حالی است قانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه ریزی نرم افزاری دارد از این رو مجتبی شکاری نیز در ادامه این بررسی اضافه کرد علاوه بر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حوزه فرهنگی نیز باید ورود کند و همچنین صدا و سیما از جایگاه بالاتری برخوردار است که باید در این مصوبه لحاظ شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر در پایان این بررسی گفت: اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه آیین نامه اجرای مصوبه شهر دوستار کودک با در نظر گرفتن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اضافه کردن صدا و سیما و عدم مغایرت قانونی به رای گذاشته شد که با کسب حداکثر آرا رای آورد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار