دبیر هفته کتاب آموزش و پرورش کاشان از برگزاری نخستین نشست کتابخوان کوچک در کاشان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ اکبر رضوانیان" گفت: این نشست در دو بخش قصه گویی و کتابخوانی با حضور 40 دانش آموز قصه گوی مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد که 11 دانش آموز جایزه های این جشنواره را به دست آوردند.

به گفته وی، در گروه مدارس ابتدایی، رتبه های برتر به دانش آموزان "فاطمه اولیایی"، "فاطمه خدایی"،"سارا سعادت"، "سیده سعیده حسینیان"

" ستایش سادات حسینی"، "فاطیما عصاریان"،"فاطمه موسوی" و "سارا رمضانی" رسید.

وی اظهار داشت: در گروه قصه گوی مراکز پیش دبستانی نیز "مهتاب رضایی"،"سارینا چراغی" و "سپیده شاکری" موفق به کسب جایزه نهاد کتابخانه های عمومی کاشان شدند.

وی تاکید کرد: در این نشست، پس از معرفی مجموعه کتاب های قصه های خوب برای بچه های خوب، توسط "فاطمه زیارتی" از یک عمر تلاش زنده یاد "مهدی آذر یزدی" تجلیل شد.

اولین نشست قصه کودک و نوجوان با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش کاشان و نهاد کتابخانه های عمومی این شهر در تالار فرهنگ برگزار شد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، باید از کودکی در خانه و مدرسه تقویت شود و والدین باید با انتخاب آثار مناسب فرزندانشان در هر گروه سنی، این علاقه و انگیزه را تقویت کنندتا کودکان نیز، دوستدار کتاب و علاقه مند به کتاب خوانی پرورش یابند.

رضوانیان تصریح کرد: اسلام، دین اندیشه و معرفت است که شهروندان را به خردورزی و آگاهی تشویق می کند و همه ما به عنوان وارثان این تمدن والا، باید کتاب را به عنوان یک کالای تأثیرگذارِ فرهنگی و معنوی، ارج نهیم و دانش آموزان را در این مسیر هدایت کنیم.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.