آيت الله مکارم شيرازی: آمار اعتياد زنان و کودکان وحشتناک است

آيت الله مکارم شيرازی گفت : آمار اعتياد زنان و کودکان وحشتناک است.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آيت الله مکارم شيرازی مرجع تقلید و استاد سطوح عالی حوزه صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با بيان روايتی از امام حسن عسکری عليه السلام ( تمرين دادن و آموختن جاهل و برگرداندن معتاد از عادتش ، شبيه معجزه است) به تبيين پيام اين روايت پرداخت و گفت : پيام نخست اين روايت اين است که تمام پدران ، مادران و روحانيان بايد در مسائل تربيتی تحمل ، حوصله ، صبر و استقامت داشته باشند که بدون آن به جايی نخواهند رسيد.

وی با بيان اينکه پيام دوم اين روايت ، موضوع پيشگيری است ،افزود : امروز معتادانی وجود دارند که پس از ماه ها تلاش برای ترک ، دوباره به اعيتاد بازگشته و ترک دادن آنان بسيار مشکل است و با پيشگيری می توان با اين معضلات مقابله کرد.

 آيت الله مکارم شيرازی بیان کرد : امروز در مسئله اعتياد با مشکلات بسياری مواجه ايم و آمار و ارقام موجود از اعتياد مردان ، زنان و کودکان وحشتناک است.

وی با اشاره به اينکه موضوع اعتياد سياسی شده است، گفت : امروز دشمنان به دنبال اعتياد جوانان ما هستند چراکه اگر مردم آلوده شوند در ميان آنان ديگر رزمندگان خط اول نبرد پيدا نخواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۴
اللهم عجل لولیک الفرج .
آخرین اخبار