تلفیق سنت و مدرنیته، در کارهایی با موضوع «زن» به نمایش گذاشته می‌شود.

آتوسا درخشنده کارشناس رشته هنرهای تجسمی، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاه خود گفت: از 29 آبان نمایشگاهی در گالری نقش جهان برپا می‌شود که در آن حدود 11 کار از من در قالب فتومدیا به نمایش گذاشته می‌‌شود.

وی افزود: از بین این آثار نزدیک به 5 کار دارای ابعاد 100×100 هستند و در آن‌ها به نوعی به موضوع «زن» پرداخته‌ام.

درخشنده تصریح کرد: بنا به دلایل گوناگون، هدفم این بود که چهره‌ای از شخصیت «زن» را به گونه‌ای نشان دهم که در واقع تمام خوبی‌های وی را به نمایش بگذارد؛ چرا که من معتقدم هر انسانی خوبی‌هایی در درونش دارد و «زن» هم از این قاعده مستثنی نیست و در هر جایگاهی که باشد، چه سنتی و چه مدرن این ویژگی‌ها باز هم نمود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این آثار هم به نوعی ترکیب یک چیز کلاسیک با مدرن است که در آن‌ها علاوه بر استفاده از تکنیک‌های فتوشاپ که زیاد هم به آن مسلط نیستم، بیشتر دستی کار شده است. از جمله کشیدن شمسه‌ها و نقوش نگارگری که در همه کارها به شکلی وجود دارد؛ چرا که برخی‌ها تنها با کامپیوتر کارهایشان را خلق می‌کنند. در حالی که به نظرم هنرمند باید هنرش را با دست خودش نشان دهد.

درخشنده در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 4 آذر در گالری مذکور برقرار خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند تا این تاریخ برای دیدن آثار مراجعه کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار