فرماندار ‌شهرستان ملارد با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در انعکاس اقدامات انجام شده، گفت: هر آنچه اطلاع رسانی ها در این عرصه به موقع محقق شود در تصمیم سازی های سازنده موثر است.

نقش موثر اطلاع رسانی در تصمیم سازی مسئولان عالی رتبهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ‌ملارد در نشست مجمع عمومی روابط عمومی های این شهرستان گفت: در عصر مدرن امروزی نقش روابط عمومی ها بسیار تاثیرگذار و غیر قابل انکار است و در واقع، این نهاد با همیاری اصحاب رسانه خدمات انجام شده به مردم را منعکس می‌کند.

وی افزود: هر آنچه سطح تعاملات و تلاش ها در این حوزه افزایش یابد به همان میزان نیز ‌دستاوردها و موفقیت های ‌مضاعفی حاصل خواهد شد، زیرا اطلاع رسانی به موقع در تصمیم سازی متولیان امر اثر سازنده ای را به همراه دارد.

خطیبی گفت: هر آنچه واحد های ساختاری و تقسیمات کشوری کوچک تر می شوند به همان میزان سطح اجرایی دستگاه های فعال نیز حساس تر و دقیق تر می‌شود که در چنین عرصه ای نقش روابط عمومی ها بسیار برجسته و حائز اهمیت است.

خطیبی با اشاره به دو مؤلفه‌ نقد سازنده و اخلاق رسانه‌ای ‌یادآورشد: انتقاد سازنده در کنار انعکاس خدمات انجام شده توامان با یکدیگر در تسریع حصول موفقیت ها مثمر ثمر خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار