رئیس مرکز مطالعات ایران معاصر روسیه و ناشر فصلنامه «تجارت با ایران» با شهردار خرم آباد نشست اختصاصی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ «رجب صفراف» با ابراز خوشحالی از برپایی چنین برنامه‌ای گفت:ما در کشور روسیه، مسئولیت روابط ایران و روسیه را داریم.

وی افزود: ما ماهیانه یک یا دوبار به ایران سفر می کنیم.باید بگوییم در برابر روابط خوب سیاسی دوکشور، روابط اقتصادی و تجاری ایران و روسیه تقریبا صفر است.

صفراف گفت: این در حالیست که در میزان تعاملات اقتصادی انجام شده مابین دو کشور، روسیه 80 درصد صادرات به ایران داشته است و ایران20 تنها درصد صادرات به این کشور را انجام داده است.

رییس مرکز مطالعات ایران معاصر در ادامه با اشاره به لزوم معرفی داشته های ارزشمند لرستان ادامه داد: در لرستان روی صنعت معرفی و تفکر معرفی امکانات کار نشده است و اینهمه امکانات و عظمت با توجه به ضرورتی که در کشور ما وجود دارد، از چشم تجار پنهان مانده است.

صفراف در خصوص فصلنامه ی تجارت با ایران نیز افزود: هر شرکتی از ایران که می خواهد وارد روسیه شود خودش را دراین فصلنامه معرفی می کند. ما نه تنها در موضوع اقتصاد کلان شهرها و تهران بلکه تصمیم گرفتیم ویژگی ها و امکانات استان ها را هم معرفی کنیم. 100 صفحه از نشریه 200 صفحه ای مان را به توانمندی‌های لرستان اختصاص دادیم.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.