قزوین؛

۷۱ واحد تولیدی در شهرستان البرز پایش شد

ر ئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: در ماه گذشته ۷۱ واحد تولیدی و خدماتی و مراکز درمانی و بهداشتی توسط ماموران محیط زیست پایش و نمونه برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سیاوش غیاثوند افزود: به منظور کنترل آلودگیها در بخش های مختلف ماموران محیط زیست با حضور در مراکز درمانی، بهداشتی وتولیدی نسبت به کنترل وضعیت تولید و آلودگی های احتمالی اقدام می کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز تصریح کرد: همچنین، در این بازرسی ها تعداد هفت مورد اخطاریه به واحدهای آلاینده محیط زیست در راستای رفع آلودگی و بهره بردن از محیط زیست پاک در این ماه صادر شده است.

غیاثوند یادآورشد: تعداد ۹ مورد پاسخگویی به شکایات، ۹ مورد پاسخ به استعلام استقرار و بهره برداری واحدهای تولیدی، ۳۱ مورد پایش محیط طبیعی، کشف و ضبط سه قبضه سلاح و لاشه پنج قطعه پرنده، سه فقره تشکیل پرونده تخلف شکار و صید از دیگر کارهای انجام شده است.

وی اضافه کرد: موزه زیست محیطی در شهر محمدیه از مراکز دیدنی استان است که میتواند گروههای مختلف را با وضعیت حیات وحش استان آشنا کند که در این راستا نیز با تمهدیات فراهم شده زمینه بازدی یک هزار و ۳۶۹ نفر از این موزه فراهم شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تولیدی ، واحد ، البرز ، قزوین ، پایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.