مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان دراین جلسه گفت:فعالان اقتصادی برای خرید ماشین آلات در شهرک های صنعتی نیاز به تسهیلات دارند که بانک ها همکاری چندانی ندارند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدجوادبگی» در اتاق بازرگانی اصفهان به یکی از چالش های جدی شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت : وجود سوله های خالی و نیمه تمام از جمله چالش صنعتگران است .

وی ادامه داد : صنعتگران قادر به تکمیل سوله ها نیستند.

وی تصریح کرد:فعالان اقتصادی به دلیل پرداخت هزینه ساخت و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز برای واحد صنعتی دیگر نقدینگی برای خرید ماشین آلات و تجهیزات باقی نمی ماند و بانکهای همکاری چندانی برای تکمیل این واحدها نمی کنند.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان تصریح کرد:بانکها برخی از زمین های شهرک های صنعتی استان را به عنوان وثیقه بانکی برای ارایه تسهیلات قبول می کنند.

وی با اشاره به 76 مصوبه احداث شهرک هایصنعتی دراستان اصفهان گفت: تا کنون 68 شهرک صنعتی در استان ایجاد شده است. وی مکان یابی غیر صحیح برخی از شهرک های صنعتی را از چالش های دیگر شرکت شهرکها برشمرد و گفت:متاسفانه برخی از شهرکهای صنعتی مطالعه کارشناسی و امکان سنجی دقیقی صورت نپذیرفته امروز به صورت نیمه تعطیل اند .

وی کمبود آب در شهرک های صنعتی را یکی دیگر از مسایل پیش رو عنوان کرد و کفت:با وجود پرداخت 2 میلیارد تومان هزینه انشعاب طی سال های 85 تا 90 از سوی شرکت شهرکها به سازمان های مسوول هنوز یک لیتر آب برای شهرکهای مورد نظر دریافت نشده است .


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.