در آخرین بروزرسانی Steam Controller، شرکت Valve سعی کرده است تا دسته را برای انجام بازی های استراتژیکی مناسب تر طراحی کند.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، همه ما بازی با کامپیوتر به همراه کیبورد و موس را تجربه کرده ایم. بازی با کامپیوتر بسیار راحت است مخصوصا در بازی های استراتژیک و بازی هایی که در آن ها موس نقش کلیدی در اجرای بازی دارد. اما به اعتقاد بعضی از گیمرها، بازی با دسته کنسول های بازی نمی توانند هیچ گاه جای موس و کیبورد را بگیرند. این در حالی است که بسیاری دسته کنسول را به موس و کیبورد ترجیح می دهند. البته همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، نوع بازی هم مهم است. برای مثال بازی کردن فوتبال با دسته به مراتب از کیبورد راحت تر است.

دسته Steam Controller جایگزین موس شد!

شرکت Valve برای حل این مشکل دست به طراحی و تولید Steam Controller زده است. این محصول همانند دسته کنسول های گیم می باشد اما قابلیت موس کامپیوتر در آن شبیه سازی شده است. این دسته دارای یک تاچ پد است که در واقع کار موس را برای ما انجام می دهند و با شست به راحتی قابل کنترل هستند.
البته باید این نوع دسته طوری طراحی شوند تا گیمرهایی که به دسته سایر کنسول ها عادت کرده اند، بتوانند در هنگام بازی احساس راحتی بکنند؛ چه از نظر اندازه دسته و چه از نظر موقعیت دکمه ها. با رعایت این نکات شرکت والو می تواند کاربران زیادی را به سمت خود جاب کند.

دسته Steam Controller جایگزین موس شد!


درواقع با تولید Steam Controller می توان امیدوار بود که خلاء موس در بازی ها برطرف شود. به علاوه انتظار می رود در آینده بازی هایی تولید شوند که تنها با داشتن این استریم ها قابل بازی باشند. به عبارت دیگر شرکت والو قصد دارد تا به محصولات خود را علاوه بر وجه عمومی، وجه تخصصی نیز بدهد.
در آخرین بروزرسانی Steam Controller، شرکت والو سعی کرده است تا دسته را برای انجام بازی های استراتژیکی مناسب تر طراحی کند.

دسته Steam Controller جایگزین موس شد!


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار