سنندج؛

راهپیمایی اربعین اقتدار جهان اسلام را به رخ مستکبران خواهد کشید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: راهپیمایی اربعین حسینی، اقتدار جهان اسلام را به رخ مستکبران و مستبدان جهان خواهد کشید.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت الاسلام و المسلیمن احد آزادی‌خواه با اشاره به اینکه باید تمامی آموزه‌های قرآنی و شعائر الهی را تکریم کنیم، گفت: تفکر ظلم ستیزانه اباعبدالله الحسین(ع) یکی از آموزه‌های اساسی قرآنی و دینی است که باید ترویج شود.

وی افزود: هرساله راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی آن تفکر بی بدیل را برای مردم تداعی می کند و به ایجاد شور و نشاط و شعور حسینی به عنوان یک نقطه عطف تاثیرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه تفکر حسینی با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد، بیان کرد: راهپیمایی بین المللی اربعین حسینی در ایجاد وحدت میان بلاد اسلامی بسیار تاثیرگذار است و فضای صفا و صمیمیت و ارتباط بیشتر میان جامعه اسلامی را رقم می زند.

وی ادامه داد: این راهپیمایی زمینه تبادل فرهنگی میان دو کشور ایران و عراق را فراهم می کند و از آنجایی که عده زیادی از هموطنانمان میهمان مردم عراق می‌شوند می تواند یک اثر مثبت و تاثیرگذار داشته باشد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به وضعیت کنونی منطقه خاورمیانه، گفت: امروز این منطقه به عنوان جولانگاه صهیونیست‌ها تعریف شده است و یکی از راه‌های نفوذ استکبار و مخصوصا صهیونیست ها اختلاف میان جوامع اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان درپایان افزود: این راهپیمایی در ایجاد وحدت بین جوامع اسلامی و تداعی کردن اهتمام، وحدت و اقتدار مسلمانان منطقه بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.