مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسئولان شرکت ایستک کردستان، حمایت خود را از تیم بسکتبال این استان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حامد جولایی در جریان بازدید از امکانات ورزش بسکتبال استان گفت: کردستان با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای که در بخش‌های مختلف به ویژه ورزش دارد، باید به صورت ویژه نیز حمایت شود که این مهم از سوی مسئولان شرکت ایستک محقق شد.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌ها بسکتبال استان که با اعتبارات بخش دولتی پا به عرصه رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: نماینده استان کردستان در این مسابقات با بازیکنان تمام بومی حضور یافت و مسئولان و مربیان تیم در میانه راه به نتیجه رسیدند که جهت ماندن یا صعود در رقابت‌ها، باید از وجود بسکتبالیست‌های با تجربه و فنی بهره برد.

جولایی گفت: شرط این حضور و موفقیت در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، اعتبار و بودجه کافی است و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان با اعتباراتی که در اختیار داشت، تیم هیئت بسکتبال را روانه رقابت‌ها کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: دستگاه ورزش با وجود این مشکلات و با هدف حرکت رو به جلو تیم بسکتبال کردستان و برداشتن مانع بزرگی همچون مسائل مالی با مسئولان شرکت ایستک کردستان در چند مرحله مذاکره کرد.

جولایی گفت: مذاکرات اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان امروز نتیجه داد و مسئولان شرکت ایستک کردستان حمایت کامل خود را از تیم بسکتبال کردستان اعلام کردند.

وی گفت: پس از تأئید و حمایت مسئولان این شرکت، دستگاه ورزش به منظور تغییر نام هیئت بسکتبال استان به ایستک کردستان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، مکاتبات لازم را با فدراسیون انجام داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: نماینده بسکتبال استان در دیدار هفتم مسابقات خود با نام ایستک کردستان وارد میدان خواهد شد.

جولایی در پایان گفت: تیم بسکتبال ایستک کردستان در دیدار هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در روز جمعه 13 آذر ماه میهمان هیئت بسکتبال قم خواهد بود

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.