رییس اداره راه و شهرسازی منطقه الموت گفت: بارش برف و کولاک که از روز گذشته در این منطقه آغاز شده تاکنون راه ارتباطی 22 روستای این منطقه را مسدود کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ابوالفضل لطفی  افزود: در حال حاضر بارش برف در بیشتر نقاط این منطقه قطع شده اما کولاک شدید همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش 20 سانتی متری برف در منطقه، تاکید کرد: وجود کولاک شدید باعث شده تا عملیات راهداری با کندی در این منطقه صورت پذیرد.

لطفی اضافه کرد: هم اکنون دو تیم راهداری در گردنه قسطین لار، دو تیم در گردنه بهرام آباد، یک تیم در رجایی دشت و یک تیم در مینودشت منطقه الموت به حالت آماده باش قرار دارند.

رییس اداره راه و شهرسازی منطقه الموت قزوین خاطرنشان کرد: پنج دستگاه لودر، چهار دستگاه گریدر و سه دستگاه بلدوزر هم اکنون در حال عملیات برف روبی در سطح جاده های اصلی این منطقه می باشند.

این مسوول یادآور شد: خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی به ما گزارش نشده و تیم های علمیاتی راهداری در تلاش هستند تا مسیرهای اصلی را برای تردد خودروها باز نگاه دارند.

رییس اداره راه و شهرسازی کوهین نیز از ادامه عملیات بازگشایی جاده قدیم قزوین - رشت خبر داد و گفت: کولاک شدید باعث کندی عملیات بازگشایی راهها برای عوامل راهدار شده است.

ابوالفضل آزاد ادامه داد: هم اکنون پنج تیم راهداری در جاده قدیم قزوین - رشت مشغول عملیات برف روبی هستند و تلاش داریم تا ظهر امروز بتوانیم جاده را برای تردد خودروها امکان پذیر سازیم.

به گفته وی، تردد خودروها در آزادراه قزوین - رشت با کندی صورت می گیرد.

انتهای پیام/س
 
برچسب ها: برف ، ارتباطی ، روستا ، الموت ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.