مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از امداد رسانی امدادگران این جمعیت به 8هزار و 269 مسافر گرفتار در برف و کولاک شب گذشته در راه های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حمید ره انجام  افزود: در پی بارش برف و کولاک روز گذشته که موجب انسداد برخی از راه های استان شد، 200نفر از امداد گران هلال احمر در قالب 40تیم امدادی در پایگاه های امداد و نجات به حالت آماده باش قرار گرفتند و به مسافران گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته 8هزار و 269 نفر از هموطنان در نقاط مختلف استان از جمله الموت، بویین زهرا، آوج،تاکستان، طارم سفلی و شهرستان قزوین توسط عوامل امدادی هلال احمر استان امدادرسانی و 2هزار و 553 خودروی گرفتار در برف توسط امدادگران رهاسازی شد.


ره انجام ادامه داد: از روز گذشته با توجه به هماهنگی های قبلی در جهت اسکان اضطراری مسافران در مساجد و اماکن عمومی 5هزار و 254 نفر از هموطنان در این اماکن اسکان و 3هزار و 872 تخته پتو و 3هزار و 970 بسته جیره خشک بین آنان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خودروهای در حال عبور بدون زنجیر چرخ بوده اند از هموطنان خواست در هنگام مسافرت ها تمام تجهیزات لازم خصوصا زنجیر چرخ را بهمراه داشته باشند.

جمعیت هلال احمر استان قزوین با 25 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات و یک بالگرد خدمات امدادی خود را به مردم ارایه می کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.