عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: حسابرس از سویی باید تابع مجمع خود باشد و از سوی دیگر تابع شورای شهر که این موضوع دوگانگی و مشکلاتی را به وجود می‌آورد از این رو لازم است که این مشکل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور با اشاره به اینکه اطلاعات پروژه هزار و یک شب در سایت به ترتیبی بود که در صحن قرائت کردم و اگر اشکالی بوده در سایت بدین گونه مطرح شده است ، اظهار کرد: هفتصد هزار متر مربع تجاری در آن اطلاعات لحاظ شده بود که البته چمران آن را رد کرد و گفت تجاری در آن وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری نقش موثری در اربعین و راهپیمایی آن روز داشت ، تاکید کرد: شهرداری بر اساس مصوبه شورا نقش خوبی را در راهپیمایی اربعین و نظافت و اجرای مراسم فرهنگی به عهده گرفت و خوشبختانه با وجود جمعیت 27 میلیونی اگر چه امکانات کفاف نمی‌داد اما به خوبی عمل کرد.

شاکری افزود: حجم زباله‌های بازیافتی و عدم سازگاری آن‌ها با محیط زیست از جمله معضلاتی است که در اربعین با آن مواجهه هستیم که البته برای آن نیز باید برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی ادامه داد: از سینماگران،داستان‌نویسان و رمان نویسان نیز باید دعوت کنیم و با تقبل هزینه آن‌ها در آن روزبه تماشای این پدیده بنشینند.

شاکری با اشاره به نامه‌ چمران به قالیباف تصریح کرد: نظارت بزرگترین جایگاه شورای شهر است که باید به درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه ایجاد دو گانگی در حسابرسی ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد، گفت: حسابرس شورا با حسابرسی یک شرکت باید از یک طرف تابع مجمع خود باشد و از سوی دیگر تابع شورای شهر که این دوگانگی مشکلاتی را به وجود می‌آورد که لازم است این مشکل برطرف شود و بدون اطلاع شورا تفاهمی صورت نگیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار