در حالی که اوباما نظاره گر پیشرفت فعالیت های داعش می باشد و گروه داعش به فعالیت های خود در عراق و سوریه و دیگر بخش های جهان ادامه می دهد، باید گفت اوباما خود را از ماجرا کنار کشیده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در گزارشی نوشت: در حالی که اوباما نظاره گر پیشرفت فعالیت های داعش می باشد، گروه داعش به فعالیت های خود در عراق و سوریه و دیگر بخش های جهان ادامه می دهد، باید گفت اوباما خود را از ماجرا کنار کشیده است.

واشنگتن تایمز افزود: اکنون سازمان تروریستی داعش در 19 کشور جهان فعالیت دارد و فعالیت های اعضای این گروه در غرب افزایش نیز یافته است. اکنون بسیاری نیز از دولت اوباما برای اقدام جدی در قبال فعالیت های این گروه ناامید شده اند. داعش گروهی خطرناک تر از طالبان و القاعده بوده و انسان های زیادی از بیش از 100 کشور جهان در حال پیوستن به این گروه می باشند.

این روزنامه آمریکایی در ادامه در مورد چگونگی پیشرفت های داعش اینگونه نوشت: داعش می داند که اوباما توانایی رهبری ائتلاف ضد داعش را ندارد. اکنون با انجام عملیات تروریستی اخیر در کالیفرنیای آمریکا، و پذیرفتن مسئولیت این حمله توسط داعش، بسیاری بر این باورند که اوباما آنچنان که باید و شاید در مقابل داعش ایستادگی نکرده است.

این روزنامه در پایان افزود: اوباما بیشتر با ارسال سلاح از طریق قطر به دنبال از بین بردن داعش است در حالی باید گفت برای اوباما تنها راه از بین بردن داعش و جولگیری از پیشرفت آن، وارد جنگ شدن آمریکا می باشد.


منبع:جام نیوز
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.