نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خواستار توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی با کمک و انگیزه مردم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر لزوم کاربردی و پرباربودن مصوبات این شورا گفت: اجرای فعالیت‌های دینی به ویژه برنامه‌های قرآنی به نقش آفرینی و کمک آحاد مردم گره خورده است و باید فعالیت‌های قرآنی را به وسیله انگیزه‌ها و کمک خود مردم توسعه و ترویج داد.

وی با یادآوری اهمیت تشکیل هیأت‌های خانگی قرآن خاطرنشان کرد: در گذشته هیئت‌های قرآنی بسیاری در منازل و خانه‌ها شکل می‌گرفت و مردم با افتخار از آنان میزبانی می‌کردند.

حجت الاسلام نکونام افزود: در همان جلسات قرآنی، معارف بلند دینی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هم طرح و بهترین قاریان و مفسران تربیت می شدند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد خطاب به مسئولان و متولیان فرهنگی گفت: فعالیت‌های دینی و قرآنی را باید برای خدا و با روحیه خدمتگذاری معنوی انجام داد و اجر و پاداش آن را هم تنها از خدای متعال درخواست کرد.

وی با بیان اینکه نباید مسائل دینی و فرهنگی را به امور مادی گره بزنیم افزود: اگر مسائل دینی و فرهنگی به مسائل مالی و مادی گره بخورد به یقین کارها متوقف و بر زمین خواهد ماند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قرآن ، مردم ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.