رئیس بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد کیفی سازی و اثربخشی برنامه ها و تلاش برای حل مشکلات و دغدغه های صنفی خبرنگاران و رسانه های جمعی را از اولویت های مهم این نهاد فرهنگی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، قربانعلی حسن زاده از ساماندهی حدود 170 خبرنگار عضو بسیج رسانه در سطح استان خبر داد و گفت: با بررسی های انجام شده این تعداد به حدود 500 نفر در مناطق مختلف استان خواهد رسید.

وی بیان کرد: اگر چه قشر بسیج رسانه به لحاظ کمیت جزو محدودترین اقشار بسیج در سطح کشور و این استان است، اما بدون شک هیچ کدام از اقشار مختلف قدرت تاثیرگذاری ، نقش آفرینی و مانوردهی این قشر بر روی تمامی ابعاد و حوزه های گوناگون جامعه را ندارند.

حسن زاده پیگیری و انجام مقدمات لازم و گرفتن مجوز برای تشکیل صندوق قرض الحسنه بسیج رسانه را یکی از مهمترین اقدامات و فعالیت های این حوزه در سال جاری اعلام کرد.

وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای عضویت در این صندوق دعوت کرد و افزود: در صورت پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال از سوی خبرنگاران دو تا سه برابر این مبلغ نیز از طریق مراجع و نهادهای مرتبط به حساب این صندوق واریز خواهد شد.

حسن زاده برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری و یادواره شهدای رسانه استان را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز صداو سیمای مرکزکهگیلویه وبویراحمد از مهمترین برنامه های آینده بسیج رسانه اعلام کرد.

وی تشکیل انجمن های بسیج رسانه در سطح شهرستان ها را از دیگر برنامه های آینده این نهاد فرهنگی و رسانه ای دانست و گفت: مقدمات و هماهنگی های لازم برای راه اندازی این انجمن ها نیز انجام شده است.

حسن زاده اعزام 20 نفر از فعالان رسانه ای به تهران و بازدید از مراکز فرهنگی، علمی و تاریخی و برگزاری دوره کوتاه مدت آموزشی را از برنامه ها و اولویت های کاری و اجرایی آینده بسیج رسانه برشمرد.

وی برخی مشکلات و دغدغه های صنفی اصحاب رسانه در استان را یادآور شد و گفت: بسیج رسانه با ورود و پیگیری مستمر و هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز سایر مسئولان و نهادهای ذی ربط برای حل مشکلات فرا روی این قشر فرهیخته تلاش خواهد کرد.

حسن زاده بر حفظ وحدت و همدلی اصحاب رسانه در شرایط حساس بویژه در راستای فراهم کردن زمینه برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات امسال تاکید کرد.

وی با واکنش نسبت به حوادث اخیر در دانشگاه آزاد یاسوج نیز گفت: مهمترین نقطه ضعف در بروز چنین اتفاقاتی مدیریت ناصحیح است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت
برچسب ها: برنامه ، بسیج ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.