نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های بازار اردبیل توسعه تجارات خارجی است و در این راستا تجارت خارجی در استان اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز پورسلیمان افزود: توسعه تجارت خارجی در اردبیل سبب رونق چرخ‌های اقتصادی، ساماندهی صادارات محصولات کشاورزی و افزایش تولید در بخش های مختلف را به دنبال دارد و موفقیت در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق مسئولان و پیگیری مداوم آنان است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های اساسی برای افزایش تجارت خارجی در اردبیل بعد از استقرار دولت یازدهم انجام شده است، گفت: افزایش تجارت خارجی می‌تواند پویایی اقتصاد منطقه را به دنبال داشته باشد و سبب خروج رکود اقتصادی از منطقه باشد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل افزود: توسعه تجارت خارجی در اردبیل سبب رونق چرخ‌های اقتصادی، ساماندهی صادارات محصولات کشاورزی و افزایش تولید در بخش های مختلف را به دنبال دارد و موفقیت در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق مسئولان و پیگیری مداوم آنان است.

پورسلیمان بیان کرد: پرداخت مشوق‌های صادراتی از سوی مسئولان سبب ایجاد روحیه امید برای کشاورزان در راستای تولید محصولات با کیفیت کشاورزی و مطابق با نیاز بازارهای هدف خواهد بود که این مستلزم تحقق پرداخت مشوق‌های صادراتی و تداوم آن است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.