پایگاه اماراتی "اخبارالساعه" از تغییر لحن آشکار "عادل الجبیر" وزیر امور خارجه عربستان سعودی در قبال ایران خبر داد و به نقل از وی نوشت: عربستان سعودی به دنبال برقراری بهترین رابطه با ایران است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی برای اولین بار پس از عهده دار شدن پست وزارت امور خارجه عربستان- لحن خود را در قبال ایران تغییر داد.

بر اساس این خبر، الجبیر در صفحه توییتر خود که وزارت امور خارجه عربستان آن را منتشر کرده، نوشته است: به دنبال برقراری بهترین رابطه با ایران هستیم.

وی در صفحه توئیتر خود، ایران را کشوری اسلامی، همسایه و دارای تاریخ و تمدن خوانده و خواستار روابط بهتر با ایران شده است.

روابط ایران با عربستان به دلیل برافروختن آتش جنگ توسط این کشور علیه مردم یمن و حمایت سعودی ها از مخالفان دولت سوریه و گروه های تروریستی از جمله داعش و بخصوص پس از واقعه خونین حجاج در منا رو به تیرگی گذاشته است.
منبع:تابناک
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
این احمق فکر کرده که ما مثل خودشان دائم الخمر هستیم که نفهمیم تلاش های خود را بر علیه ایران تا توانسته انجام داده است حالا که ناامید شده می گوید دنبال برقراری بهترین رابطه با ایران هستیم ایشان نوکر اسرائیل و امریکا است از خودش هیچ چیزی ندارد کسی که از خودش نیست حرفش نیز اعتباری ندارد.
ایران مقتدر هرگاه کمترین وعده یا حرفی را زد برابر ان خود را متعهد نموده ولی اینها زره ای به تعهد کتبی خود وفا نمی کنند حال چه رابطه ای شما خودتان را اصلاح کنید ببینید ایرانی ها چگونه وفادار هستند ثابت شده که امریکایی ها فقط عاشق بند کیفتان هستند تا پول دارید تعظیم می کنند وقتی پولتان تمام شد مثل یک دستمال دماغ گیر دورتان می اندازند و از این مطلب ابایی ندارند .