رییس دانشکده فنی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: انجام هیچ پژوهشی بدون پشت‌کار امکان‌پذیر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پروفسور محسن حیاتی گفت: دانشکده فنی دانشگاه رازی کرمانشاه از سال 1371 و بادو گرایش کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر باشش گرایش مهندسی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی معماری شش گرایش موجود دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه هستند.

حیاتی خاطرنشان کرد: به غیر از معماری، در این دانشکده در پنج گرایش دیگر و در هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوداریم.

رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در گرایش معماری از سال 1377 و در مقطع کاردانی شروع به جذب دانشجو کردیم و در سال 1384 نیز موفق به راه‌اندازی مفطع کارشناسی ناپیوسته معماری و در ادامه در سال 1388 موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی مقطع ارشد معماری در این دانشکده شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 134 دانشجو در گروه معماری این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

حیاتی همچنین با اشاره به در دست ساخت بودن ساختمان گروه معماری دانشگاه رازی گفت: ساختمان گروه معماری دانشگاه رازی در دو فاز در حال ساخت است که فاز اول آن شامل 6400 متر مربع زیربنا و در مجموع دونیز دارای12 هزارمتر مربع فضای آموزشی خواهد بود.

این مقام مسئول در دانشگاه رازی در ادامه با اشاره به فعال بودن انجمن علمی معماری دانشگاه رازی گفت: انجمن علمی معماری دانشگاه رازی یکی از فعال ترین انجمن‌های علمی ایران است که توانسته عنوان برترین انجمن علمی ایران را در سه سال متوالی 1390 تا1393 کسب کند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.