مدیر‌عامل تیم سپاهان گفت:‌خلعتبری در‌خواستی برای جدایی از تیم سپاهان نداشته است.

باقریان: خلعتبری درخواست جدایی نداده است/ گره کوری در نتایج تیم وجود دارد
اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: خلعتبری با تیم سپاهان قرارداد دارد و قصد جدایی از تیم هم ندارد . همچنین بحث اختلاف وی با استیماچ صحت ندارد.

باقریان در ادامه عنوان کرد : ما از نتایج تیم رضایت نداریم اما کادر فنی که تیم را به شرایط آرمانی باز‌گردانند. مشکلی بین کادر فنی و بازیکنان وجود ندارد . گره کوری در نتایج سپاهان وجود دارد که باید باز شود.

مدیر‌عامل سپاهان تصرح کرد: من دو، سه جلسه در طول هفته با استیماچ برگزار می‌کنم تا مشکلات تیم را بررسی کنیم. کادر فنی تمام تلاشش را برای نتیجه‌گیری تیم می‌کند اما نتیجه لازم را کسب نمی‌کنیم . به‌هر‌حال استیماچ نیاز بیشتری دارد تا تفکراتش در تیم اجرایی شود.

وی در مورد وضعیت محرم نوید‌کیا در تیم سپاهان عنوان کرد: نوید‌کیا بازیکن تیم است و در کنار بازیکنان دیگر بازی می‌کند. استیماچ تصمیم گرفته از نوید کیا در زمین مسابقه استفاده کند.

وی در پایان درباره اینکه استیماچ لیست ورودی و خروجی سپاهان را داده یا نه ، خاطر‌نشان کرد : دو بازیکن برزیلی در کنار حل مشکل حضورشان در لیگ برتر هستیم . همچنین دو بازیکن هم نیاز داریم که در فصل نقل و انتقالات تصمیم نهایی را می‌گیریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار