معاون اداری و مالی شهرداری اردبیل گفت: مجموع درآمد شهرداری از امسال نسبت به درآمد پیش بینی شده بیش از 50 درصد کاهش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل احمدیان با بیان اینکه بودجه مصوب سال 94 شهرداری اردبیل و سازمان های تابعه، حدود 3 هزار و 140 میلیارد ریال می باشد افزود: از کل این بودجه که تا به امروز می بایست حدود یک هزار و 940 میلیارد ریال از محل درآمد های ناشی از عوارض عمومی و مستمر تحقق می یافت، تاکنون حدود830 میلیارد ریال تحقق یافته است.

احمدیان همچنین درباره میزان تحقق درآمدهای ناشی از عوارض اختصاصی،گفت: درآمد شهرداری اردبیل و سازمان های تابعه از این محل در هشت ماه گذشته که می بایست طبق پیش بینی ها 200 میلیارد ریال تحقق می یافت، تنها 64 میلیارد ریال تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه در بخش سایر منابع تامین اعبتار برای هشت ماه سال جاری شهرداری اردبیل حدود 400 میلیارد در نظر گرفته شده بود، اضافه کرد: از این میزان حدود 150 میلیارد ریال محقق شده است .

وی افزود: برابر بودجه تصویبی؛ جمع کل وصولی شهرداری مرکز اردبیل و چهار منطقه شهرداری در هشت ماهه سال 94 می بایست 194یک هزار و 945 میلیارد ریال می بود، افزود: این رقم با 57 درصد کاهش تاکنون حدود 830 میلیارد ریال محقق شده و نسبت به درآمد مدت مشابه در سال 93 نیز در همین مدت حدود 25 درصد کاهش دتشه است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.